Hejka ,wróciłam do was

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!                                                                                              Cześć !
Chce przeprosić was za moją nieobecność na blogu ale miałam bardzo dużo nauki .Skoro nie było mnie na blogu to też na Star Stable ,wiec nie wiem co się działo  ,mogę przeczytać aktualizacje ale nadrobienie wszystkiego będzie kosztowało mnie wstawieniem min. 2 postów w jednym dniu, a ja nie mam tyle czasu aby skomentować to co działo się na Star Stable bo może było to tymczasowe  i nie mam jak wam o tym opowiedzieć . Wiec bardzo przepraszam was po raz drugi i życzę                                                                    WESOŁEGO NOWEGO ROKU !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowy Halloween'owy teren!

Nowe Fiordy !

Kolejne fiordy!