Mój pierwszy post

                                                                      CZEŚĆ!
           W tym blogu będę opowiadać o grze ,,Star Stable'' czyli Gwiezdnej Stajni.
                     Postaram się wstawiać posty   co tydzień ale nie obiecuje.😊
Teraz coś o naszej wspaniałej grze:  moja nazwa na sso - Madison SlowFire || server - Emerald Forest
||okej ,okej teraz już naprawdę o sso😉 Gra jest o koniach ,niestety nie wszystkie konie są realne || najpiękniejsze konie (moim zdaniem ) to: koń Fryzyjski || koń Luzytański ||   koń Connemara ||  Okej te konie mają coś w sobie że aż tak mi się podobają. Nie będę tu mówić o koniach ,które mi się nie  podobają ponieważ wszystkie coś w sobie mają. Według mnie nawet startery potrafią być słodkie i urocze. Okej to jak na razie  tyle ale za tydzień w środę będzie aktualizacja ,która pokaże nam nowe rzeczy w Star Stable ❤ 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowy Halloween'owy teren!

Nowe Fiordy !

Kolejne fiordy!